Μπορώ να επιστρέψω κάποιο ελαττωματικό προϊόν;
Αναφέρετε το όνομα σας, την ημερομηνία παραγγελίας και το πρόβλημα που παρουσιάστηκε και είμαστε πάντα στη διάθεση σας να σας βοηθήσουμε. Η χρέωση είναι του e-shop μας, εάν το πρόβλημα παρουσιαστεί μέχρι και 15 μέρες μετά την αγορά. Πέρα από τις 15 μέρες η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Πως μπορώ να περιηγηθώ στο site;
Για μεγαλύτερη ευκολία στην αναζήτησή σας, έχουμε διαιρέσει την ποικιλία των προϊόντων μας σε υποκατηγορίες, από όπου μπορείτε να περιηγηθείτε και να βρείτε το προϊόν της επιθυμίας σας. Στην περίπτωση που ψάχνετε για κάτι συγκεκριμένο, χρησιμοποιήστε την "Αναζήτηση", που θα σας οδηγήσει κατ' ευθείαν στην συγκεκριμένη επιλογή σας.
Μπορώ ανά πάσα στιγμή να γνωρίζω σε ποιό στάδιο βρίσκεται η παραγγελία μου;
Στην εισαγωγική σελίδα του site μας, υπάρχει στην αριστερή μπάρα επιλογών το κουμπί "Εξέλιξη παραγγελίας". Στο πλαίσιο που θα εμφανιστεί, πρέπει να εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας, ο οποίος σας έχει δοθεί με την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Έτσι θα ενημερωθείτε σε ποιο στάδιο βρίσκεται η διαδικασία.
Επίσης, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλ. 2105785877
Πως μπορώ να παραγγείλω;
Βρείτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν μέσω των μηχανισμών αναζήτησης ή από τις διάφορες θεματικές σελίδες. Πατήστε στο σύνδεσμο Προσθήκη στο καλάθι δίπλα στο προϊόν που σας ενδιαφέρει και αυτό θα μπει στο ηλεκτρονικό 'καλάθι αγορών' σας. Όταν τελειώσετε τις επιλογές σας πατήστε στο σύνδεσμο Συμπλήρωση Φόρμας Παραγγελίας που βρίσκεται που βρίσκεται κάτω από την λίστα προϊόντων που έχετε στο καλάθι σας και θα περάσετε σε ασφαλή σύνδεση όπου θα σας ζητηθεί να ορίσετε τρόπο πληρωμής και αποστολής. Οι παραγγελίες που παραλαμβάνονται σε ημέρες αργίας εξυπηρετούνται την αμέσως επόμενη εργάσιμη.